marți, 31 august 2010

Nice la Belle

Nisa

Ce poti sa faci in Nisa daca ai la dispozitie doar 4-5 ore? Suficiente lucruri incat sa-ti poti face o idee despre oras si sa-ti deschida apetitul pentru mai mult. Am ajuns in jur de ora 7 pm in oras si am inceput cautarea hotelului.. Hotelul ales a fost Best Western Alba si ce sa vezi, surpriza, era situat pe o alee pietonala. Asa ca incepe cautarea unui loc de parcare cat mai aproape de hotel. N-a durat mai mult de ... o ora, timp in care ne-am invartit pe niste stradute inghesuite si ticsite de masini, am dat vreo doua telefoane la hotel ca sa ne ajute cu gasirea unei parcari cu plata ( parcare care era specificata pe situl lor dar care nu era a hotelului ci una privata aflata la o distanta considerabila ) si am rearanjat bagajele in asa fel incat sa nu luam cu noi decat strictul necesar pentru o seara in Nisa. Intr-un final ne-am cazat si apoi am iesit repede la o plimbare de seara pe Coasta de Azur. Ne-a trecut toata oboseala acumulata pe drum si am savurat privelistea de vis. Ne-am plimbat pe Promenade des Anglais, am admirat arhitectura  cladirilor, vegetatia luxurianta si am savurat o cina in centrul vechi al orasului pe care nu o vom uita niciodata ( in sensul negativ :D ).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu