sâmbătă, 1 martie 2014

Bulgaria - Veliko Tarnovo: "Cetatea Tsarevets"

La numai 180 km de Bucuresti se afla acest pitoresc oras bulgaresc, fosta capitala medievala a Bulgariei. Este o destinatie ideala pentru un weekend prelungit, timp suficient sa vezi ce este de vazut si sa nu te plictisesti. In scurta vizita pe care am facut-o anul trecut ne-am axat doar pe Cetatea Tsarevets, orasul vazandu-l doar intr-o mica masura.

Cetatea se intinde pe trei coline: Tarevet, Trapezita si Sfeta Gora si este inconjurata de ziduri inalte de 12 metri si groase de pana la 3 metri. Este bine intretinuta, iar obiectivele principale au fost restaurate pastrandu-se stilul original. Totul este un imens parc, as spune eu, cu o mare incarcatura istorica.

Intrarea in cetate costa 6 leva/ persoana, nu se plateste taxa foto si nu-mi aduc aminte daca am platit sau nu parcarea - am gasit una undeva mai jos de intrarea in cetate, pe stanga, chiar pe malul raului Iantra. As mai mentiona ca la magazine am putut plati si in lei la cursul zilei, fara niciun fel de problema.



Un comentariu:

  1. It's in point of fact a nice and useful piece of info.
    I'm glad that you simply shared this helpful information with
    us. Please keep us informed like this. Thank you for sharing.


    Feel free to visit my weblog :: Ebook Library

    RăspundețiȘtergere